Jiří Opletal (46), generální ředitel, působí ve vedení české pobočky společnosti od roku 1996, kdy nastoupil do funkce obchodního a marketingového ředitele. V roce 2002 se stal generálním ředitelem Panasonic Czech Republic a o 4 roky později byl pod jeho vedení zahrnut i Panasonic Slovakia. Po rozšíření kompetencí v rámci Panasonic Marketing Europe bude jeho úkolem strategické řízení a rozvoj aktivit společnosti ve svěřeném regionu.
Zástupcem generálního ředitele byl jmenován Kensei Isaki (46), který byl pověřen řízením obchodních a marketingových aktivit v celém regionu.Pro společnost Panasonic pracuje 24 let a kromě jiného má za sebou zkušenosti z Austrálie a Indonésie, kde zastával pozici generálního manažera obchodu a marketingu. Pan Isaki se chce soustředit především na zatraktivnění značky Panasonic v obchodech s elektronikou.
David Tuerk (31), marketingový ředitel, převzal odpovědnost za produktové plánování a marketingové aktivity v regionu střední a východní Evropy. Pro společnost Panasonic začal pracovat v roce 2001 a má za sebou zkušenosti z pozice generálního manažera spotřebního marketingu a ředitele obchodního oddělení pro střední a východní Evropu. Jeho cílem je posílit pozici společnosti Panasonic v rámci střední a východní Evropy s maximálním využitím odborných znalostí zaměstnanců a potenciálu jedinečných výrobků Panasonic.
Martin Cakl (35), obchodní ředitel, přichází do společnosti Panasonic se zkušenostmi a úspěchy z vedení firmy BaSys CS, kde působil v pozici výkonného ředitele. Před sebou má úkol vybudovat novou obchodní strategii se zaměřením na produkty střední a vyšší cenové kategorie. Soustředí se též na zlepšení součinnosti mezi obchodní a marketingovou strategií na česko-slovenském trhu.
Vytisknout článek