Jiří Opletal, Panasonic Czech Republic Kensei Isaki, Panasonic Czech Republic David Turek, Panasonic Czech Republic Martin Cakl, Panasonic Czech Republic

Panasonic posiluje vrcholový management

Jiří Opletal (46), generální ředitel, působí ve vedení české pobočky společnosti od roku 1996, kdy nastoupil do funkce obchodního a marketingového ředitele. V roce 2002 se stal generálním ředitelem Panasonic Czech Republic a o 4 roky později byl pod jeho vedení zahrnut i Panasonic Slovakia. Po rozšíření kompetencí v rámci Panasonic Marketing Europe bude jeho úkolem strategické řízení a rozvoj aktivit společnosti ve svěřeném regionu.

Zástupcem generálního ředitele byl jmenován Kensei Isaki (46), který byl pověřen řízením obchodních a marketingových aktivit v celém regionu.Pro společnost Panasonic pracuje 24 let a kromě jiného má za sebou zkušenosti z Austrálie a Indonésie, kde zastával pozici generálního manažera obchodu a marketingu. Pan Isaki se chce soustředit především na zatraktivnění značky Panasonic v obchodech s elektronikou.

David Tuerk (31), marketingový ředitel, převzal odpovědnost za produktové plánování a marketingové aktivity v regionu střední a východní Evropy. Pro společnost Panasonic začal pracovat v roce 2001 a má za sebou zkušenosti z pozice generálního manažera spotřebního marketingu a ředitele obchodního oddělení pro střední a východní Evropu. Jeho cílem je posílit pozici společnosti Panasonic v rámci střední a východní Evropy s maximálním využitím odborných znalostí zaměstnanců a potenciálu jedinečných výrobků Panasonic.

Martin Cakl (35), obchodní ředitel, přichází do společnosti Panasonic se zkušenostmi a úspěchy z vedení firmy BaSys CS, kde působil v pozici výkonného ředitele. Před sebou má úkol vybudovat novou obchodní strategii se zaměřením na produkty střední a vyšší cenové kategorie. Soustředí se též na zlepšení součinnosti mezi obchodní a marketingovou strategií na česko-slovenském trhu.

Vytisknout článek