Josef Havelka

Josef Havelka, nový ředitel marketingu České spořitelny

Úsek marketingu České spořitelny řídí od 10. dubna 2013 Josef Havelka. Je zodpovědný za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví a také za sponzoring největší banky na českém trhu.

Josef Havelka přichází do České spořitelny z pozice ředitele Omnicom Media Group Consulting. Má za sebou bohaté a dlouholeté zkušenosti z oblasti médií, reklamy a marketingu. V roce 1991 založil v  Praze pobočku reklamní agentury Leo Burnett a od roku 2000 byl pět let výkonným ředitelem Leo Burnett pro region střední a východní Evropy. Poté působil mimo jiné v agentuře Ogilvy jako regionální ředitel pro strategické plánování, jako generální ředitel společnosti Sanoma, stál u zrodu poradenské firmy Zeitgeist nebo úspěšného internetového obchodu ZOOT.cz.

Josef Havelka vystudoval sociologii na Universitě Johana Wolfganga Goetha ve Frankfurtu nad Mohanem, titul MBA pak získal na Thunderbird School of Global Management.

Vytisknout článek