Michal Janda

Michal Janda, nový ředitel marketingu OMV

S účinností od 1. února 2016 byl do funkce šéfa marketingu OMV Česká republika jmenován Michal Janda. Ve své funkci bude zodpovědný za veškeré marketingové a komunikační aktivity společnosti OMV v České republice.

Do OMV nastoupil Michal Janda v roce 2012, a to nejprve na pozici marketingového specialisty, později online manažera. V těchto funkcích se podílel na přípravě kompletní marketingové strategie a rozpočtů OMV v České republice. V roce 2014 přestoupil v rámci společnosti na Slovensko a stal se šéfem marketingu OMV pro Slovenskou republiku. Od února 2016 se již Michal Janda opět plně věnuje aktivitám v České republice. Ve funkci šéfa marketingu střídá Lucii Mašínovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou.

Michal Janda zahájil svou profesní kariéru v marketingovém týmu společnosti Linde Material Handling. Na obdobné pozici poté působil také ve společnosti Henkel CZ. Rád sportuje, ve svém volném čase se nejraději věnuje golfu a lyžování.

Vytisknout článek