K důležité změně dojde počátkem dubna 2016 ve vedení společnosti Pivovary Staropramen. Po osmi letech působení Zbyňka Kováře (42) na pozici generálního ředitele jej vystřídá Petr Kovařík (45). Zkušený manažer s více než dvacetiletou praxí v pivovarnictví se do Česka vrací po téměř pětiletém úspěšném řízení sesterské společnosti Borsodi Sorgyar v Maďarsku, která je stejně jako Pivovary Staropramen členem společnosti Molson Coors.
Petr Kovařík ve své nové roli generálního ředitele společnosti Pivovary Staropramen naváže na předchozích 16 let, které v této firmě před odchodem do Maďarska strávil na manažerských či ředitelských postech v odděleních výroby, logistiky, obchodu a trade marketingu.
Petr Kovařík nastoupil do pivovaru Staropramen v roce 1994 po studiu na Vysoké škole chemicko-technologické a brzy se vypracoval na manažerské pozice ve výrobě smíchovského pivovaru. Pro získání zkušeností s celkovým řízením pivovaru v roce 2000 odešel na severní Moravu a stal se v pořadí 13. vrchním sládkem pivovaru Ostravar. Po dvou letech se vrátil zpět do Prahy jako vrchní sládek pivovaru Braník.
Svou výrobní zkušenost Petr Kovařík později rozšířil také o řízení oddělení logistiky z pozice ředitele. V roce 2005 pak zahájil své šestileté období působení na postu ředitele obchodu. A to obou prodejních kanálů: gastronomie (on-trade) i maloobchodu (off-trade). Navíc v kombinaci s řízením trade marketingu. K pětileté obchodní zkušenosti z Česka si v roce 2010 přidává také řízení obchodu na Slovensku.
V roce 2011 Petr Kovařík odchází z České republiky sbírat mezinárodní zkušenosti do sesterské společnosti Borsodi Sorgyar v Maďarsku. Zde začíná nejprve na pozici ředitele oddělení pro klíčové zákazníky. V roce 2012 se pak stává generálním ředitelem této společnosti.
V průběhu své pracovní kariéry si Petr Kovařík rozšířil své odborné znalosti při studiu na Graduate at Sheffield Hallam University, Prague, kde získal titul MBA. Je ženatý a je otcem dvou synů.
Vytisknout článek