Monika Hovorková, Česká spořitelna

Monika Hovorková, nová ředitelka marketingu České spořitelny

Novou šéfkou marketingu České spořitelny bude od 1. září 2016 Monika Hovorková. Do banky přichází ze soukromé firmy, kterou založila. Zodpovědná bude za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví, sponzoring a regionální marketing a eventy.

Monika Hovorková je zakladatelkou firmy ELEVATIONS.CZ, která poskytuje konzultace v oblastech leadershipu, budování značky a změn firemní kultury. Marketing a komunikaci vedla v roce 2015 ve společnosti NN. V letech 2003 až 2013 působila na různých vedoucích pozicích ve Vodafonu. Byla viceprezidentkou a šéfkou značky a komunikace či Insight & Intelligence. Zákaznickou zkušenost pak měla na starosti ve firmách GALLUP ORGANIZATION či Citibank. V letech 1991 až 2000 působila na vedoucích pozicích spojených s marketingem, vývojem produktu či péči o zákazníky ve společnosti DHL. Monika vystudovala VŠE a získala titul MBA na University of New York in Prague.

Vytisknout článek