Novou šéfkou marketingu České spořitelny bude od 1. září 2016 Monika Hovorková. Do banky přichází ze soukromé firmy, kterou založila. Zodpovědná bude za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví, sponzoring a regionální marketing a eventy.
Monika Hovorková je zakladatelkou firmy ELEVATIONS.CZ, která poskytuje konzultace v oblastech leadershipu, budování značky a změn firemní kultury. Marketing a komunikaci vedla v roce 2015 ve společnosti NN. V letech 2003 až 2013 působila na různých vedoucích pozicích ve Vodafonu. Byla viceprezidentkou a šéfkou značky a komunikace či Insight & Intelligence. Zákaznickou zkušenost pak měla na starosti ve firmách GALLUP ORGANIZATION či Citibank. V letech 1991 až 2000 působila na vedoucích pozicích spojených s marketingem, vývojem produktu či péči o zákazníky ve společnosti DHL. Monika vystudovala VŠE a získala titul MBA na University of New York in Prague.
Vytisknout článek