V nové roli bude zodpovědná za všechny aktivity GSK Consumer Healthcare napříč 30 trhy, z nichž nejdůležitější jsou Rusko, Polsko, Ukrajina, Česká republika, Slovensko, Rumunsko a Maďarsko. Ve funkci generálního ředitele pro Českou republiku a Slovensko ji nahradí Pavel Behenský, dosavadní obchodní ředitel.
Romana Jourdren má bohaté zkušenosti v oblasti marketingu, obchodu a celkového řízení firmy v sektoru spotřebního zboží. Předtím, než začala v roce 2013 pracovat v GSK, působila ve společnostech Philips, EgonZehnder, Danone nebo Kimberly Clark. V posledně jmenované společnosti měla na starosti region střední Evropy a byla zodpovědná za aktivity v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.
Agendu spojenou se svou novou pozicí bude jako rodilá Češka řídit z Varšavy, kde se nachází firemní ústředí pro region CEE, a zároveň se stane členkou evropského vedení společnosti (European Leadership Team).
Pavel Behenský má velmi bohaté obchodní zkušenosti. Role obchodního ředitele pro ČR a Slovensko se ujal po vytvoření společného podniku mezi Novartis OTC a GSK Consumer Healthcare v roce 2013. Předtím pracoval jako Business Unit Head Mass Market. Kromě GSK působil v Procter&Gamble, Danone a Fromageries Bel. V P&G zastával různé obchodní a marketingové pozice, včetně obchodního ředitele, a to i na regionální úrovni.
Vytisknout článek