Hlavním cílem, kterého chtěl Petr Kováčik po prodeji do rukou Secret Escapes dosáhnout, bylo zasadit Skrz.cz, cíle a plány do nové vlastnické struktury, vytvořit prostor pro růst týmu a novou vizi na další roky.
“Toto všechno se nám povedlo dotáhnout. A protože se ve Skrz.cz podařilo během let vybudovat velmi kompetentní tým, rozhodl jsem se, že je správný čas odejít a po 8 letech táhnutí lodi si odpočinout a zaměřit se na jiný cíl,” vysvětluje své rozhodnutí Kováčik.
Nový CEO Matěj Dvorský působí ve Skrz.cz již 4 roky a postupně si prošel několika pozicemi. Začínal na pozici Marketingového manažera, později se věnoval analytice a business intelligence a poslední rok zastával pozici COO, kde dohlížel na celkový provoz společnosti a podílel se na vytváření firemní strategie.
„Spolu s Petrem Kováčikem jsme nastavili jasné a srozumitelné další směřování firmy, se kterým se celý tým ztotožňuje. Hlavní je pro nás nyní růst na polském trhu a následný vstup do dalších zemí v regionu. Zároveň se chceme čím dál více profilovat jako rádce pro cestování, který umí vybrat a doporučit pobyt nebo dovolenou pro každého, ať už od cestovní kanceláře, slevového portálu nebo jiného prodejce ubytování,“ říká nový ředitel Skrz.cz Matěj Dvorský.
Vedení lidí a řízení týmových procesů se Matěj Dvorský věnuje posledních patnáct let. K e-commerce se poprvé dostal před deseti lety, kdy působil na pozici Marketingového manažera ve vzdělávací společnosti Tutor a později celé skupiny Edua Group. Své zkušenosti dále rozvíjel jako šéf výkonnostního online marketingu v Seznam.cz a jako nezávislý konzultant.
„Ačkoli mě čeká zatím největší profesní výzva, mohu se opřít o skvělý tým, který se nám podařilo ve firmě vybudovat. Vím, že spolu se mnou budou naší společnou vizi naplňovat lidé, na které se můžu spolehnout a kterým můžu plně důvěřovat,” říká Dvorský.
Skrz.cz v roce 2017 zprostředkoval prodeje v hodnotě téměř jedné miliardy korun a denně usnadňuje výběr dovolené stovkám tisíc lidí. Mezi partnery inzerující své nabídky na Skrz.cz patří např. Invia.cz, Slevomat.cz, Slevoking.cz, SlevaDne.cz, Travelportal.cz, Zajezdy.cz, CK Neckermann, Čedok nebo BlueStyle.
Vytisknout článek