Miroslav Pácl, Makro Miroslav Pácl, Makro

Strategii značky Můj obchod povede v MAKRO ČR Miroslav Pácl

Miroslav Pácl se v oblasti franšízingu pohybuje již od druhé poloviny devadesátých let. V roce 1994 nastoupil do McDonald´s, kde se spolupodílel na implementaci franšízového systému. Ta mimo jiné zahrnovala výběr franšízantů, jejich trénink, řízení průběhu předání provozovny, komunikaci
s franšízanty v průběhu smluvního vztahu a hodnocení jejich výsledků.

Od roku 2014 působí v MAKRO, kde prošel pozicemi ředitele velkoobchodu v Průhonicích a v Plzni. Letos v červnu se díky svým bohatým zkušenostem se zákazníky z řad tradičních maloobchodníků přesunul na pozici vedoucího franšíz, kde bude mít na starosti rozvoj spolupráce a strategie maloobchodní značky Můj obchod.

 

Vytisknout článek