Martin Čivrný, MAKRO ČR Martin Čivrný, MAKRO ČR

Martin Čivrný je novým manažerem udržitelnosti ve společnosti MAKRO ČR

Hlavním úkolem manažera udržitelnosti bude převést korporátní strategii zaměřenou na udržitelnost do každodenního fungování MAKRO ČR a jeho firemní kultury. Na starosti bude mít především organizaci a propagaci různých iniciativ, projektů, workshopů a kampaní souvisejících s tématem udržitelnosti. Bude také zodpovědný za plánování a vývoj komunikační strategie tohoto tématu a navrhování postupů, které povedou ke snižování produkovaného odpadu v rámci fungování společnosti.

Po získání magisterského titulu na České zemědělské univerzitě v Praze nastoupil Martin Čivrný jako marketingový specialista pro privátní značky společnosti MAKRO Cash & Carry. V rámci postupného osobního růstu úspěšně absolvoval dvouletý intenzivní kurz METRO Potentials Management Trainee program, v němž si osvojil zkušenosti s vedením týmu, fungováním prodejen, projektovým managementem a optimalizací procesů. Zkušenosti získal i díky stážím, které absolvoval na Slovensku, v Japonsku a v Německu, kde se seznámil s pracovním prostředím mateřské společnosti METRO.

Během svého působení v MAKRO ČR měl mimo jiné na starosti témata darování potravin, udržitelných řešení a nakládání s odpadem. V loňském roce se pak podílel na návrhu systémových řešení pro redukci jednorázových plastů v rámci fungování společnosti MAKRO ČR. Podílel se i na zavedení tašek „Byla jsem PETkou“ z recyklovaného plastu a zrušení jednorázových igelitových tašek na pokladnách prodejen MAKRO po celé republice.

Vytisknout článek