Jaroslav Malina, Publicis Jaroslav Malina, Publicis

Jaroslav Malina přechází z agentury McCann do Publicis Groupe, povede její komunikační divizi

Jaroslav Malina vede od listopadu jako Chief Communications Officer komunikační divizi Publicis Groupe. Tu tvoří agentury Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL, které se specializují na kreativu, tvorbu obsahu, PR a influencer marketing. Dohromady zde pracuje přes 100 marketingových expertů.

Do Publicis Groupe přichází Jaroslav Malina z reklamní agentury McCann Prague, ve které působil na různých pozicích víc než 12 let. Začínal v jejím digitálním oddělení, které pro agenturu získalo klienta Vodafone. Digitální oddělení poté pomáhal integrovat do zbytku agentury a posléze pro zmíněného operátora Vodafone řídil jeho celý klientský tým. Poslední roky se věnoval konzultační činnosti napříč klienty a od roku 2021 byl jako Chief Growth Officer zodpovědný za růst celé firmy. Během svého působení s agenturou získal řadu reklamních ocenění včetně stříbrného lva z Cannes za projekt 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven.

V Publicis Groupe bude Jaroslav Malina pokračovat v rozvoji modelu Power of One, dlouhodobé strategie založené na poskytování integrovaných řešení napříč marketingovými disciplínami. Komunikační divize je jedním ze tří pilířů Publicis Groupe. Zbylé dva se specializují na nákup a plánování médií a digitální transformaci. Jako člen boardu bude Malina úzce spolupracovat se všemi částmi skupiny.

V McCannu to bylo neskutečných 12 let, během kterých jsem měl to štěstí být součástí nespočtu skvělých projektů. Všem mým kolegům i klientům patří za ty roky mé velké díky. Do Publicis Groupe mě přivedla hlavně šíře expertíz a nástrojů, kterými skupina disponuje. Je tu velmi rozmanitý tým, který na špičkové úrovni pokrývá všechny marketingové disciplíny. A tam, kde se specializace daří integrovat, vznikají úspěšné, a hlavně efektivní projekty. Skupina má obrovský potenciál, ze kterého mohou těžit všichni klienti a jeho maximální využití je pro mě velká výzva. A já mám velké výzvy rád,“ říká Jaroslav Malina.

Komunikační divizi Publicis Groupe vedl naposledy Tomáš Kleňha, který skupinu opustil v prosinci loňského roku. Po jeho odchodu řídil divizi přímo Tomáš Varga, CEO skupiny pro střední Evropu.

Růst, který naše skupina v posledních letech zažívá, vychází do značné míry z našeho zaměření na kreativní kombinaci technologií a digitálu. Do vedení firmy proto hledáme lidi, kteří jsou v této disciplíně silní a Jarda do toho perfektně pasuje. Sleduje trendy a za roky v reklamní branži jsou za jeho prací vidět jednoznačné výsledky. Blízký je mi i jeho manažerský přístup - sám se aktivně zapojuje do projektů a jde lidem příkladem. Lidsky k nám do týmu skvěle zapadne,“ řekl Tomáš Varga.

Vytisknout článek