Adam Miszczyszyn, Lidl Adam Miszczyszyn, Lidl

Novým generálním ředitelem Lidlu Česká republika se stane Adam Miszczyszyn

Nový generální ředitel Adam Miszczyszyn na novou pozici nastoupí 1. dubna 2023, kam přechází po působení v Lidlu na Slovensku. Součástí Lidlu je přitom již od roku 2002. Za tu dobu působil nejen v Polsku, ale i na mezinárodní úrovni v rámci Lidl Stiftung a od loňského roku jako generální ředitel Lidl Slovenská republika.

Pavel Stratil působí v Lidlu již 21 let, od roku 2009 v roli generálního ředitele Lidl Česká republika.„Za tu dobu se nám společnými silami povedlo Lidl pozvednout z podceňovaného diskontu na úplně novou úroveň -  moderní diskontní řetězec 21. století a současně na jedničku mezi všemi potravinářskými řetězci v České republice. Lidl se stal synonymem pro kvalitní, čerstvý a cenově dostupný sortiment, výborný zákaznický zážitek, skvělého zaměstnavatele i lídra v oblasti udržitelnosti. Svému nástupci přeji hodně štěstí a pevně věřím, že ve stávajícím týmu bude mít stejně silnou a spolehlivou oporu jako jsem měl já a jsem si jistý, že společně Lidl posunou ještě dále,“ doplnil Pavel Stratil.

Lidl Česká republika je jedničkou mezi obchodními řetězci a také zaměstnavateli. Na tom má zásluhu skvěle fungující tým, do kterého se rád připojím. Věřím, že i nadále budeme první volbou pro zákazníky, zaměstnance, dodavatele i všechny naše partnery a těším se na naši společnou práci,“ popsal Adam Miszczyszyn.

 

O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 313 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Vytisknout článek