Alexandra Hůlková, DODO Alexandra Hůlková, DODO Jan Brachtl, DODO

DODO výrazně posiluje marketing. Novou brand manažerkou je Alexandra Hůlková, šéfem digitálu Jan Brachtl

Hůlková přichází do společnosti DODO po více než deseti letech působení v poradenské firmě Enovation, kde se postupně vypracovala z marketingové specialistky až na vedoucí pozici, kterou zastávala přes devět let. Následně se přesunula do společnosti Bezrealitky, kde měla na starost především nastavení nové digitální strategie společnosti i nové identity značky. V DODO bude Hůlková zodpovědná za brand management.

Mým cílem je nastavit v DODO takové procesy, díky kterým bude možné řídit růst a rozvoj značky maximálně efektivně a konzistentně napříč všemi trhy. Vést brandovou komunikaci jedné z nejrychleji rostoucích firem Evropy rovnou v sedmi zemích je obrovská výzva, a je proto potřeba, abychom firmu stavěli na pevných základech. I z toho důvodu chci zavést systém pravidelné evaluace brandu a k rozvoji značky přistupovat tak, jak je v DODO zvykem – na základě reálných dat,“ přibližuje své plány Alexandra Hůlková, nová brand manažerka společnosti DODO.

Hůlková bude mít na starost také etablování značky na německém trhu a postupem času i komunikační aktivity spojené s další zahraniční expanzí. S tou jí bude pomáhat také Jan Brachtl, který do firmy nastupuje na pozici digitálního manažera.

Jan Brachtl, DODO

Jan Brachtl působí v oblasti marketingu více než deset let. Dva roky byl součástí e-commerce týmu v nadnárodní společnosti Studio Moderna, dalších osm let se pohyboval ve finančním sektoru, a to například v Raiffeisen stavební spořitelně, kde se mu podařilo opakovaně vyhrát ocenění za nejlepší bankovní web. Poslední dva roky působil jako digitální manažer ve společnosti Huawei Czech a v digitální agentuře Fragile.

Jeho hlavním úkolem v DODO bude především rozšíření a zefektivnění digitálních aktivit společnosti napříč všemi trhy, kde značka aktuálně působí. „Velkou příležitost vidím v dobře uchopeném performance marketingu a rozvoji komunikace firmy na sociálních sítích, která pro nás bude stěžejní i s ohledem na expanzi v dalších zemích. Za klíčovou oblast, které se chci věnovat a které je aktuálně uzpůsobena také celková digitální strategie firmy, vnímám především další rozvoj a etablování značky na německém trhu.“ komentuje své nové působení Jan Brachtl, digitální manažer společnosti DODO.

Logisticko-technologická firma DODO prošla v minulém roce výrazným rebrandingem, který odráží především definitivní zakotvení společnosti v B2B segmentu. Momentálně se DODO intenzivně věnuje primárně expanzi na německý a rakouský trh, rozšiřování marketingového týmu je tak přirozeným krokem v procesu budování značky v zahraničí. Firma kromě toho působí také na Slovensku, v Polsku či Bulharsku. Před dvěma lety úspěšně expandovala také do Maďarska, kde se jí podařilo navázat spolupráci s několika silnými značkami napříč segmenty. Služeb DODO tak na maďarském trhu využívá např. sportovní řetězec Hervis, síť drogerií Rossmann a lékáren BENU či společnost KFC.

Vytisknout článek