Natálie Bartošová, PSN Natálie Bartošová, PSN

Marketing společnosti PSN povede Natálie Bartošová

Ve své nové roli se Natálie Bartošová zaměří na rozvoj značky PSN a opírat se bude o svou znalost real estate marketingu. „Mým cílem v PSN je probudit marketing k životu a posunout ho na novou úroveň, především v oblasti online marketingu. PSN si jako silný developer s významnými projekty nejen v Praze zaslouží moderní marketingovou strategii odpovídající současným trendům. Věřím, že můj inovativní přístup a všestranné zkušenosti z oblasti marketingu, vizuální tvorby a vedení týmu budou významným přínosem pro další růst PSN," říká nová marketingová ředitelka PSN Natálie Bartošová.

Realitní společnost Svoboda & Williams pod jejím vedením prošla kompletním rebrandingem, implementací CRM systému a redesignem webu. Na starosti měla i nastavení marketingových procesů napříč všemi odděleními realitní kanceláře. Současně řídila osmičlenný tým profesionálů a zajišťovala komplexní 360° marketing pro významné developerské projekty klientů jako jsou Sekyra Group, Trigema či Karlín Group. Mimo to měla komplexní dohled nad nastavením marketingu pro značky jako Feelhome, Offices Unlimited či Refugium.

Vytisknout článek